Wednesday 11 July 2012

luahan hati 11 julai 2012

kita hanya boleh  merancang,but ALLAH yg akan tentukan..
mungkin itu nasib yang aku hadapi hari nie.
patut la pagi-pagi tadi da hujan lebat..
rupanya petanda yang amat sukar untuk aku tempuh..
ALLAH da bagi petanda,tapi hamba yang beriman je yg dapat merasainya.
nampak sgt lah aku nie tak beriman lagi kan..
petanda dah ada depan mata but masih tak perasan!

apa yg dah dirancang semua tak berlaku..
dan apa yang aku dapat hanyalah kesedihan,keperitan dan kesengsaraan.
aku sedar aku bukan yg terbaek..

hubungan aku dan dia hari nie sedikit tergugat.
dimanakah silapnya aku sendiri tak tahu.
Ya ALLAH tabahkan lah hati hambamu yg hina ini..

aku mahukan dia dalam hidup aku.
aku tak pernah malu bila ada dgn dia.
aku da cuba pujuk dia..
tapi nampaknya dia dah benci dgn aku..

aku tak mengharap semua nie berlaku..
buat insan yg aku sayang..
empunya badan yg bernama nur izzatul binti johari..
apa pon silap aku..salah aku..
aku mintak maaf sgt..
aku sayangkan kau!
aku xberniat nak lukakan hati kau..
tapi sekarang hati aku sakit sgt..
mybe ini jalan terbaek untuk kita..
berdoa dan berserah..
ada jodoh,adalah kita..
aku rindu kau sgt!hmmm
hanya linangan air mata yg dapat teman aku malam  nie...im sorry:'(

2 comments:

neema said...

buat solat istikharah, doa banyak2. insyaAllah Allah akan permudahkan segala urusan, dengan ingat Allah je hati kita akan jadi tenang.

Unknown said...

mungkin cara kita menjalinkan hubungan yang salah. Allah uji hambaNya sebab dy rindu akan rintihan hambaNya...

Post a Comment