Tuesday 29 May 2012

AKU HANYA ADA KAU...

saat paling mengecewakan aku adalah bila aku gagal bimbing kau..
bila aku cakap pasal tudung.kau terus emo dan marah-marah...
ye,mungkin cara aku seperti paksa kau..
tapi sejujurnya aku xpenah paksa kau...
aku cuma nak kau pakai tudung time kita keluar sabtu nie jer...
itu jer...bukan terus paksa kau pakai all time...
aku faham bukan mudah dan kau xready lagi...

aku xkan lupakan detik malam tuhhh...
memang betul kau cakap tak semua orang bertudung tue baik kan...
tapi.....
hurm,ya,aku harap terbuka hati kau untuk bertudung suatu hari nanti..
aku tunggu saat tuhh...
dan yang pasti saat tuhh aku xkan sembunyikan perasaan aku..

actually aku nak bawa kau lawat makam ayah kau sabtu nie...
itu sebab utama aku suruh kau pakai tudung...
aku xkan lupa kau penah luahkan kat aku yang kau rindu sgt kat arwah ayah kan...
aku cuba untuk memenuhi segala permintaan kau selagi aku mampu...
sebab tue aku ajak kau keluar pagi...
tapi kalau xboleh,plan aku terpaksa la aku batalkan..
hmmmmmmm....

entah la weyh,aku pon bukan sihat sangat sekarang...
cepat letih...entah sempat ke tak nak buat hidup kau always happy...
apa yang aku buat dan aku cuba buat semua untuk kebaikan kau..
kau selalu ckp aku xpenah paham diri kau....tapi hakikat sebenar aku selalu memikirkan kau..
memikirkan bagaimana cara untuk merealisasikan apa yang kau inginkan...

aku cuma mahukan yang terbaek dalam hidup kau
 memang aku mengaku aku xpandai pujuk orang..
entah kau dapat tahan tak dgn aku...
yang xpandai pujuk nieyh...
cuma yang kau perlu tahu...AKU HANYA ADA KAU!!
bukan sesiapa...
terima kasih sebab setia temani hari-hari aku...

2 comments:

neema said...

actually, memang betul orang yang pakai tudung tu tak semestinya baik and sebaliknya. tapi Allah suruh tutup aurat, bukan just pakai tudung je. sehelai rambut perempuan yang lelaki bukan mahram nampak, selangkah kaki ayah kita menuju ke neraka.

surah An-Nur ayat 31 :
"Dan katakanlah kepada perempuan-perempuan yang beriman supaya menyekat pandangan mereka (daripada memandang yang haram), dan memelihara kehormatan mereka dan janganlah mereka memperlihatkan perhiasan tubuh mereka kecuali yang zahir daripadanya dan hendaklah mereka menutup belahan leher bajunya dengan tudung kepala mereka dan janganlah mereka memperlihatkan perhiasan tubuh mereka melainkan kepada...

sama2 lah berubah secara istiqamah. Allah Maha Pengampun. moga dipermudahkan segalanya.

*CikYasmin* said...

untungnya dia. lakukan secara berhikmah k. :) doakn dia.

Post a Comment