Monday, 6 February 2012

begging you!

hey beb!
okay-okay ini last entry yer.
da bosan lettew.huhuhu
hurm,just tgl bape jam je lagi
then aku terpaksa balik ke slim river!

ikutkan hati,memang malas nak balik
but,belajar punya pasal terpaksa la semangat sikit
ya,maybe aku terus tak tido kot nie
nanti da sampai sana baru aku nak tido puas-puas.HAHAHA

untung lah,rumah aku dekat.xde la susah sgt
ya,aku nak gitaw la aku da macam minat kat Tasha Manshahar.
sapa tue?
penyanyi la yang akan meletup macam Najwa Latif!cayalah
bukan minat apa,just suka dgr suara dia lagi-lagi bila dia bawa lagu duet dgn partner dia tuhhh
Mr.Saxobeat!gempax beb
plus plak lagu dia sendiri Be Mine and Masih Perlu.suka giler la lagu tuhhh
antara liriklagu yang mencuit hati like:
Let me tell you that I love you
And I never wanna wrong you
Take my hand baby
Come, go through with me
Let me tell you that I miss you
And I never wanna lose you
You’re my heart baby
My life is incomplete without you
sebelum terlupa,to my lovely friend nur izzatul binti johari
i wanna say sorie if i am bit sensitive
you remember this word rite?"no matter what happen wan still akn berkawan ngan you!"
so its not fair if wan mungkir janji
im begging you pliz fogive me
lumrah dlm persahabatan sometimes ada gak misunderstanding right?
kita kawan okay!
 
nie la lagu tasha with syed
"Mr.Saxobeat"
hah,yang nie plak lagu "Be Mine"
lastly lagu "Masih Perlu" 
tiga lagu nie la buat jiwa aku tenang dan dapat berfikir positive ckit!hehehe
selamat mendengar yer.bye!
 

0 comments:

Post a Comment